Neem contact op

We horen graag van je. Ons team staat altijd klaar om je te ondersteunen.

Mail ons

Ons team is hier om te helpen.

info@banquetinggemak.nl

Kantoor

Kom gezellig langs op ons hoofdkantoor.

Baron de Coubertinlaan 6

2719EL
Zoetermeer
Zuid-Holland

Telefoon

Ma-vr van 9.00 tot 17.00 uur.

+31 (0) 10 218 98 66

We horen graag van je.

FAQs

Alles wat je moet weten over het product en de facturering. Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden? Neem dan contact op met ons vriendelijke supportteam.

Je kunt je aanmelden en onze diensten 14 dagen lang gratis uitproberen zonder verplichtingen.

Om je abonnement te upgraden, kun je ons een e-mail sturen op info@banquetinggemak.nl. Wij zullen je verzoek zo snel mogelijk verwerken en de upgrade activeren.

Na annulering van je abonnement worden je gegevens gedurende 90 dagen bewaard, zodat je de mogelijkheid hebt om je account te heractiveren zonder verlies van informatie. Na deze periode worden je gegevens permanent verwijderd uit onze systemen, in overeenstemming met ons privacybeleid.

Je kunt je facturen bekijken door deze te zoeken in je eigen mailbox. Als je een factuur niet kunt vinden, kun je ons een e-mail sturen op info@banquetinggemak.nl om een kopie op te vragen. Wij zullen je verzoek zo snel mogelijk verwerken en de factuur naar je toesturen.

Ja, Banquetinggemak biedt uitgebreide ondersteuning voor technische problemen. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via info@banquetinggemak.nl of bellen naar +31 (0) 10 218 98 66. Ons supportteam staat klaar om je te helpen van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00.

Ja, je kunt extra functies toevoegen aan je pakket of je abonnement upgraden door ons een e-mail te sturen op info@banquetinggemak.nl. Wij zullen je verzoek zo snel mogelijk verwerken en de gewenste wijzigingen doorvoeren. Eventuele extra kosten worden duidelijk vermeld en toegevoegd aan je maandelijkse factuur.